Złodziej złapany!

                                                                       
Nie uwierzycie co się stało...
Dzisiaj kiedy poszłam na taras stoisko z naleśnikami
kolejny raz zniknęło! Zostały tylko naleśniki prowadzące
do pokoju Paula de kid! Mówiłam, że 
ta malutka, słodziutka panda będzie
miała coś z tym wspólnego. No więc kiedy już tam weszłam 
Troy krzyczał :"Uwaga Uwaga złapałem złodzieja!"
Podbiegłam do niego i on kazał mi obudzić Paula który 
został oskarżony o kradzież naleśników! Rzuciłam do niego balonem!
On powiedział:"Nie ma już naleśników? Jaka szkoda. Ups!"
W tedy było już wszystko jasne! To paul de kid przenosił
stoisko kradł naleśniki itp.!
Od dziś nasze naleśniki i Troy czekają na nas w mieście!
Z poważaniem Celinka! Do napisania!


                       
                   


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz