Soque jest już zdrowy!


Witajcie pandy!
Odwiedziliście już liska w szpitalu? Ja naturalnie tak.
Już po przebudzeniu popędziłam do niego i dałam jego

ulubione smakołyki. Soque polizał mnie po łapkę, połasił się i
dostojnym chodź trochę kiwającym się krokiem wyszedł ze szpitala.
To wszystko zdarzyło się tak szybko. Przykro mi, że nie mam zdjęcia.
Usunęło mi się w komórce :(.

Pielęgniarka w nagrodę da nam piękny strój lekarski. Od dziś
możemy poczuć się jak prawdziwy lekarz.

To zdjęcie zrobił mi świetny fotograf na szaro białym tle.
Ładnie wyszłam? Proszę tutaj zdjęcie z lotu ptaka :). Mam specjalny program do przerabiania zdjęć ;D.

Znam się na grafice nie ma co. Pozdrawiam! Zacznijcie leczyć swoich przyjaciół już dziś :). Uwaga! Pandy bez złotej karty mogą posiadać ten strój tylko przez pięć dni. Dodatkowo w naszej książce przygód którą każda panda posiada zostaną zmazane dwie przygody które już ukończyliśmy, lub jeszcze nie zaczęliśmy.
Big Foot i Historia miłosna Amalury. Dla pocieszenia- zostaną dodane nowe misje.
Kiedy? Tego dowiemy się od Maxa i Elli w ich Dzienniku

Bloomi123

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz