Ktoś jest poszkodowany...

Witajcie pandy!
Jak Wam zleciał 
dzień złotych pand
i otwartych poziomów?
Mi cudownie.:)
Moja panda-koleżanka
urządziła urodzinową 
imprezę.xD
Muszę Wam powiedzieć
też tragiczną wiadomość!
Nasz Max jest ranny!
Okropnie się zmartwiłam
kiedy się o tym dowiedziałam.:(
Okazało się, że nasz obserwator
patrzył przez teleskop na Bitterlandie
gdy nagle w swoim powiększającym szkle
zauważył samego Evrona!
Nasz zło wrogi sąsiad
powiedział do naszego 
biedaka:
“Wy bezmyślne Pandy, nigdy 
mnie nie pokonacie. Przenigdy!!!”
Potem szkło z teleskopu rozpadło się na 
drobne kawałki i właśnie nimi
zranił się nasz Max.
Życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia.;)
Z powodu tego wydarzenia będziemy
musieli przenieść naszą
akcję, odbędzie się ona za tydzień.
W tedy też pojawi się nowa księga przygód.
Mam dla Was Też wspaniałą wiadomość...
Na Panfu odbędzie się karnawał!
Nawet nie pamiętam kiedy byłam na karnawale...
Otrzymałam także zdjęcie z ubraniem na tą
okazję:

Dowiedziałam się też jak 
będzie wyglądał nasz transport do Bitterlandi.

Podobają mi się te baloniki.
Są one kolorowe itp.
Czekamy na znak od Max'a
i trzymamy łapki na pulsie.:)

Dobrych snów 
życzy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz