Następny piątek złotym jest. Więc skaczmy i krzyczmy yupi jej!


Zdjęcie pochodzi z Polskiego Dziennika Maxa i Elli.

Czy wiecie, że następny piątek jest złotym piątkiem? :mrgreen: Chyba wiecie co to znaczy? Nie? Przez cały dzień będziemy w posiadaniu złotej karty. Będziemy mogli kupować ciuszki, mebelki do swoich chatek na drzewie, jeździć różnymi środkami transportu czy zaadoptować urocze zwierzątka takie jak woobysie, boolisie czy pokopetsy. Cieszycie się? Ja bardzo . :). I to tylko za 2 dni! ;)

Więc zaczynajcie już dziś zarabiać w grach, i odwiedzajcie Oscara, który daje 100 monet za wysłuchanie jego zasad bezpieczeństwa w internecie.:)

Wiecie... ja już 5 wskazówek przegapiłam. Przecież Oscar specjalnie dla mnie nie będzie się powtarzał :oops:


Uwaga, uwaga! Mam dla was coś na medal! Nie długo każda panda dostanie swoją nową książeczkę przygód!

Jak będzie wyglądać? Oto zdjęcia z OFC Bloga Panfu!

Super nie?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz