Z dziennika bloomi część 1


Siemka!
Chciałabym wam napisać co przydarzyło mi się w ostatnim tygodniu.
Chciałabym? Przecież ja to piszę x3.
20 lutego Niedziela
Wszystko dobrze. Wyjazd na plażę udany.
:mrgreen: Tylko było troszkę zimno i się
przeziębiłam. Siedzę w domu i pije herbatę z bambusa.
8) Przyjaciele mnie odwiedzają i dają jakieś słodycze. Wolałabym naleśniki z marmoladą, lub tosty grubo posmarowane masłem. Niech ta zima się skończy! Mam katar, kaszel i na dodatek boli mnie głowa. Czyżby grypa? :???:
21 lutego Poniedziałek
Dalej chora. Przyjaciele przestali mnie odwiedzać. Dlaczego? Nie wiem.
:roll: Woobyś Roxa domaga się wyjścia na spacer. Ha. Niech czeka. Grypa nie radość. 8)
22 lutego Wtorek
Trzymać się ode mnie z daleka! Zarazki! Żyć nie umierać!
:) Stella na paluszkach podchodzi do mojego łóżka i daje jakieś świństwo. Kaszka? :) Przecież nie jestem niemowlęciem! Zamierzam szybko wyzdrowieć! Sypie śnieg. Katastrofa.
23 lutego Środa
Choroba słabnie. Śnieg przestał sypać. Trzeba wyjść z Roxą na spacer. Wychodzę i widzę, że śnieg opadł. Uff w końcu świeci słońce. Nie długo wiosna. ;)
24 lutego Czwartek
Zarabiam w gierkach. Jutro dzień złotych pand. Już wygrałam tysiaka w pokerze.
Zobaczę czy jest wolny automat z chmurkami. Skąd. Kolejka ciągnie się do
miasta, a tam tłok jak zwykle. Wracam do domu.
25 lutego Gold Freitag (Złoty Piątek)
k Wszystko w jak najlepszym porządku. Mega zadowolenie. Kupiłam sobie tą  kurtkę. Wszędzie full pand. Przebiorę się w nią i zacznę pozować przed znajomymi.
k26 lutego Sobota
k Wieczorem przychodzi do mnie znajomy. Roxa zachorowała.
k Fajne? To wszystko z mojego panfowego pamiętnika, który założyłam 20 lutego. Co tydzień będę wam opisywać moje nudne życie xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz