Max badacz snów!

Hej pandy!
Najpierw chcę przeprosić ze tak długo nie pisałam ale wiecie szkoła.
Ok teraz do rzeczy nie zgadniecie Max odczytuje sny!
No wiem ja prawie spadłam z krzesła kiedy to czytałam. :)
Chcę abyście przeczytali w pełnej wersji a więc wkleję to co Max napisał
Sny są myślami, uczuciami, przeżyciami, które pojawiają się gdy śpimy. Można to sobie wyobrazić podobnie jak film.
No nigdy tak nie myślałam o snach zawsze trochę je zapominałam ;)


Hehe, mniej więcej. Sny często odzwierciedlają wydarzenia, które pobudzają nasze uczucia – zarówno dobre, jak i złe. Podczas snu wyłania się często nasza podświadomość, mogąca prowadzić do poznania nas samych. Dlatego wiele osób próbuje nadać swoim snom znaczenie.
Własnie i może dlatego nasza wielka Kaczka tak nazywają ją nasi detektywi krzyczała podczas snu może kiedy rozbiła się o naszą wyspę wcześniej przeżyła straszne rzeczy.
A tak Max przetłumaczył jeszcze Elli co oznacza jej sen z żabą.
Żabę? Poczekaj, sprawdzę w senniku. Ahh, ok. Żaba widziana w trawie oznacza, że odnajdziesz wiele szczęścia i miłości. :)
U Duck’a wygląda to jednak inaczej – mu się śnił koszmar. Tym sposobem przerabiał zapewne jakieś budzące grozę przeżycie. Może nawet przeżył traumę. Ale tak dokładnie nie mogę Ci tego powiedzieć. Musimy go dalej obserwować i wtedy postarać się wytłumaczyć jego sny. Być może jutro dowiemy się więcej.
Ach zanim zapomnę Ella ma dla nas radę kiedy ktoś lunatykuje nie możemy go budzić ale możemy go zaprowadzić z powrotem do łóżka jedzeniem.
Hehe, już wiem jak Cię obudzę gdy będziesz lunatykować – Spaghetti z sosem pomidorowym. :) Wtedy na pewno nie zgubisz się jak wtedy, gdy doszłaś do rentgenu w szpitalu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz