Meble z biterlandi


Dzień dobry pandy .
Od teraz będę pisać na fioletowo.
No ale może teraz przejdźmy do panfu.
Wiem jest dopiero 7:28 ale nie moja wina że mój pandzi  budzik mnie obudził :// .
Jeszcze tak nie dawno smacznie spałam !
Ale skoro już wstałam no to postanowiłam na pisać posta.
No i mamy nowe meble dzisiaj.
Hm pewnie też dopiero wstaliście i na pewno nie chce wam się wstać z łóżek :D .
No więc ja pokarze wam te meble :) .
Co??!

To prze ciesz  meble z bitterlndi :shock: .
Na pewno tam je wyprudokowano.
Wow prze ciesz one są okropne moim zdaniem.
Ela gdy zobaczyła te meble powiedziała:
Oh…! 
potem Maks powiedział
Mówiłem Wam przecież, te zdjęcia są przerażające! Założę się, że wniosą złą energię do naszych chatek na drzewie, gdy je w nich postawimy. Spójrz tylko na tą roślinę, jest cała wysuszona! Być może nam przydarzy się to samo?! To chyba pierwszy raz w historii Panfu, gdy nie chcę Wam polecić nowych mebli.
Hm ja na pewno ich nie kupie!
No to ja będę już kończyć .
Papa pandy.
Ps:.Na blogu Maksa i Eli pojawiła się nowa ankieta pod postem meble z bitterlandi.
Hm ja zaznaczyłam na wyspie znalazł się wpadając przez czarną dziurę.
Gdy juz zagłosujemy klikamy view results.
Gdy chcemy zmienić głos klikamy vote.
Papa pandy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz