Sorki, że nie pisałam

Hejka:)

Sorki, że nie pisałam, ale miałam szlaban xp Nie wiem co pisać:) Napiszę Wam opowiadanie:) Będzie miało kilka części:) Ok to zaczynam. Opowiadanie pod tytułem " bez tytułu " :)

Dziś nocowałam u koleżanki. Kiedy wróciłam do domu, zauważyłam że wszystko jest porozwalane!!!


-Ktoś tu był- pomyślałam. Ubrałam więc szpiegowskie ciuszki, i poszłam śledzić tego łotra.


Śledziłam tego włamywacza po całym Panfu. Ale niestety na darmo. Wróciłam więc zasmucona do chatki. Kiedy już tam dotarłam, zobaczyłam, że wszystkie meble już są poukładane. Jedynie zadziwiło i jednocześnie przestraszyło mnie to, że na środku pokoju był posąg Evrona. Przecież ja go nie kupowałam!


Jesli chcecie przeczyać dalszą część, zajrzyjcie ne tego bloga w środę ( 23 marca ):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz