Kolejni szpiedzy?!

Witajcie pandy!
Jak Wam minął dzień? Nie uwierzycie
co się stało! Max i Ela odkryli maszyny 
podsłuchujące! Evron nie daje nam 
ani chwili spokoju! Jedna nasz
ukochany i najmądrzejszy Prof. Bookwor
już coś wymyślił;)
Jest to czapka... Jaka?! Zobaczcie sami;)

Nie uwierzycie jak śmiesznie w niej 
wyglądałam! Myślałam, że się popłacze
ze śmiechu! Przypominałam kosmitę czy 
coś podobnegoxD

Nasz naukowiec prosi nas abyśmy poszli
do miasta i zepsuli a potem przynieśli 
tajemniczą maszynę. Jest jedno pytanie
jak to rozwalić?! Zobaczcie sami:

Zanosimy ją teraz do profesora.
Otrzymujemy od niego 100-panda monet.
Prosi nas także abyśmy wrócili do niego w piątek;)
Dziś działa również New item. Dzisiejszym prezentem
który rozdaje maszyna jest:

Jak idą przygotowania do konkursu "Pandartista"?
Zostało tylko 12 dni! Pokarze wam co ja 
przygotowałam razem z moimi przyjaciółmi. 
Tylko oceniajcie, bądźcie surowymi ale nie 
do końca sędziami;)




Miłego dnia
życzy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz