Sprawa zakończona raz na zawsze!

Witajcie pandy!
Jesteśmy uratowani! Przepędziliśmy
szpiega z Biterlandii!
Opisze Wam jak to było...
Wróciłam do jaskini do
prof. Bookworma. Powiedział, że
szpieg schował się w maszynie
skurczającej. Poradził mi abym
rzuciła tam balonem z wodą.

Zrobiłam tak jak mi powiedział.
Szpieg wyskoczył jakby zobaczył ducha
i powrócił na basen. Na miejscu spotkałam Gonza
który powiedział, że ukrył się on
w przebieralni i żebym rzuciła fajerwerkami
z serduszkami. Gdy weszłam zobaczyłam żołnierza
Evrona który stoi przy odpływie.

Fajerwerki wystrzeliły i nie uwierzycie
co się stało! Sami zobaczcie:

Tak oto przepędziliśmy złego szpiega z panfu!
Wychodząc z przebieralni spotkałam
Kamarie który dała mi małą
nagrodę... 200-monet i koszulkę.


Miłego dnia
życzy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz