Roboty! Ostateczna bitwa!

Witajcie pandy!
Dziś stoczyliśmy ostateczną walkę
z robotami! Tak wygraliśmy!
Największy potwór który produkował
mniejsze został zniszczony.Opisze wam 
od początku co się stało...
W pierw wróciłam do prof. Bookworma
tak jak mnie prosił. Następnie zażyczył on
sobie coś do picia z automatu. 

Gdy wróciłam z dżungli nie uwierzycie co 
się stało! Największy robot który
zdaniem prof produkował wszystkie
mniejsze potworki stał w miejscu zamieszkania
naszego mózgowca! Czym prędzej musiałam
znaleźć dwie inne pandy do użycia emotikony
z sercem!  Złomy wielkoluda musiałam oddać
Profesorowi.

W zamian otrzymałam od niego
podziękowania i drewniany mebelek
którego nie mogę wam pokazać,
ponieważ go w cale nie dostałam;)

Prezent otrzymamy niebawem kiedy 
moderatorzy naprawią błąd;)

Miłego dnia
życzy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz